جستجو
En

تجهیزات ضروری سفر به دریا

همراه داشتن حوله مناسب

بدون شک، سفر به دریا بدون وجود حوله امکان پذیر نخواهد بود. عموما اولین لوازمی که هر فردی برای سفر به دریا انتخاب می کند، حوله می باشد. به بیان بهتر، حوله یکی از مهم ترین لوازم و تجهیزات سفر به دریا می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی، پس از آب تنی از آن استفاده کنید. توصیه می کنیم که از حوله ای جیب دار استفاده کنید تا بتوانید بسیاری از لوازم و تجهیزاتی که حمل تمامی آن ها دشوار است را در آن بگذراید.

کفش مناسب و لباس شنا

لوازم و تجهیزات سفر به دریا، بسیار متعدد می باشند که یکی از اصلی ترین آن ها، لباس شنا می باشد. در واقع آب تنی بدون لباس شنا لذت چندانی ندارد. بانوان و آقایان می توانند در پلاژ هایی که در بسیاری از جزیره ها و شهر های ساحلی وجود دارد به راحتی در دریا شنا کنند و از سفر خود لذت ببرند.

کرم ضد آفتاب

ضروری ترین، مهم ترین، اصلی ترین و با اهمیت ترین لوازم و تجهیزاتی که در سفر به دریا باید با خود به همراه ببرید، کرم ضد آفتاب است. در واقع، در مکان هایی مانند سواحل و دریا، احتمال آفتاب سوختگی بسیار بالا می باشد. به همین دلیل و برای جلوگیری از آفتاب سوختگی و آسیب رسیدن به پوستتان، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. با استفاده از کرم ضد آفتاب، می توانید از پوستتان، در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنید. توصیه می کنیم از بهترین و عالی ترین نوع کرم ضد آفتاب استفاده کنید و همچنین کرم خود را هر ۲ ساعت یکبار تمدید کنید

جی پی اس، نقشه و قطب نما

اپلیکیشن آنلاین و آفلاین گوگل مپ و اپلیکیشن آفلاین Maps.me که در صورت عدم امکان استفاده از GPS می‌توانید از آن استفاده کنید، گزینه های خوبی هستند. اپلیکیشن Roadtrippers هم می‌تواند مکان‌های جذاب مسیر را برای شما نمایش دهد.

زیرانداز و سایه بان

گرمازدگی از مشکلاتی است که هنگام کنار ساحل بودن ممکن است برایتان پیش آید و سفر را به کام شما و همراهانتان تلخ کند. پیدا کردن سایه در بیابان غیر ممکن است و پیاده روی و حرکت در زیر نور مستقیم آفتاب باعث گرمازدگی شدید می شود، برای اینکه از این اتفاق جلوگیری کنید حتما سایه بان را به لیست وسایل مورد نیاز دریا گردی اضافه کنید.

قبلی
تجهیزات ضروری سفر به کویر
بعدی
تجهیزات ضروری سفر به جنگل

دیدگاه شما

Your email is safe with us.